Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7946
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Крутій, Катерина Леонідівна | - |
dc.contributor.author | Карпенко, Н. О. | - |
dc.date.accessioned | 2024-12-03T14:36:31Z | - |
dc.date.available | 2024-12-03T14:36:31Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7946 | - |
dc.description | Крутій К. Л. Термінологічне поле проблеми розвитку мовних здібностей дошкільників / К. Л. Крутій Н. О. Карпенко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2013. – № 3. – С. 18–21. | en_US |
dc.description.abstract | Розвиток, становлення дитині невіддільні від розвитку мови та мови. Вчених завжди цікавили питання мовних здібностей дитини та шляхи їх формування. Однак відомо, що в психології немає єдиного визначення терміну «здатності», а в лінгводидактиці – терміну «мовні здібності». Актуальність теми зумовила такі завдання: уточнити поняття «мовні здібності»; проаналізувати існуючі терміни «мовні здібності», «мовні здібності», «комунікативні здібності», «лінгвістичні здібності». | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | мова | en_US |
dc.subject | мовні здібності | en_US |
dc.subject | комунікативні здібності | en_US |
dc.subject | лінгвістичні здібності | en_US |
dc.subject | діти дошкільного віку | en_US |
dc.title | Термінологічне поле проблеми розвитку мовних здібностей дошкільників | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Крутій Катерина Леонідівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
krut_term_2013_3_18.pdf | 773,57 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.