Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7946
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрутій, Катерина Леонідівна-
dc.contributor.authorКарпенко, Н. О.-
dc.date.accessioned2024-12-03T14:36:31Z-
dc.date.available2024-12-03T14:36:31Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7946-
dc.descriptionКрутій К. Л. Термінологічне поле проблеми розвитку мовних здібностей дошкільників / К. Л. Крутій Н. О. Карпенко // Освіта та розвиток обдарованої особистості. – 2013. – № 3. – С. 18–21.en_US
dc.description.abstractРозвиток, становлення дитині невіддільні від розвитку мови та мови. Вчених завжди цікавили питання мовних здібностей дитини та шляхи їх формування. Однак відомо, що в психології немає єдиного визначення терміну «здатності», а в лінгводидактиці – терміну «мовні здібності». Актуальність теми зумовила такі завдання: уточнити поняття «мовні здібності»; проаналізувати існуючі терміни «мовні здібності», «мовні здібності», «комунікативні здібності», «лінгвістичні здібності».en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмоваen_US
dc.subjectмовні здібностіen_US
dc.subjectкомунікативні здібностіen_US
dc.subjectлінгвістичні здібностіen_US
dc.subjectдіти дошкільного вікуen_US
dc.titleТермінологічне поле проблеми розвитку мовних здібностей дошкільниківen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Крутій Катерина Леонідівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
krut_term_2013_3_18.pdf773,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.