Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7940| Назва: | Педагогічний аналіз сенсорної та перцептивної активності молодшого школяра: історичний аспект |
| Автори: | Фунтікова, Ольга Олександрівна |
| Ключові слова: | сенсорне виховання діти розумовий розвиток перцепція сприйняття |
| Дата публікації: | 2014 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано особливості сприймання дитини, психологічні та фізіологічні основи її сенсорної і перцептивної діяльності; розглянуто асоціативну та умовно-рефлекторну природу сприйняття, закони розвитку дитячого сприйняття; класифікацію сприйняття як основи сенсорного виховання дитини. |
| Опис: | Фунтікова О. О. Педагогічний аналіз сенсорної та перцептивної активності молодшого школяра: історичний аспект / О. О. Фунтікова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2014. – Вип. 37. – С. 58–67. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7940 |
| Розташовується у зібраннях: | Фунтікова Ольга Олександрівна |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| funt_ped_2014_37_58.pdf | 345,65 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.