Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7940
Назва: Педагогічний аналіз сенсорної та перцептивної активності молодшого школяра: історичний аспект
Автори: Фунтікова, Ольга Олександрівна
Ключові слова: сенсорне виховання
діти
розумовий розвиток
перцепція
сприйняття
Дата публікації: 2014
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано особливості сприймання дитини, психологічні та фізіологічні основи її сенсорної і перцептивної діяльності; розглянуто асоціативну та умовно-рефлекторну природу сприйняття, закони розвитку дитячого сприйняття; класифікацію сприйняття як основи сенсорного виховання дитини.
Опис: Фунтікова О. О. Педагогічний аналіз сенсорної та перцептивної активності молодшого школяра: історичний аспект / О. О. Фунтікова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2014. – Вип. 37. – С. 58–67.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7940
Розташовується у зібраннях:Фунтікова Ольга Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
funt_ped_2014_37_58.pdf345,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.