Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7940
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФунтікова, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-12-02T11:49:43Z-
dc.date.available2024-12-02T11:49:43Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7940-
dc.descriptionФунтікова О. О. Педагогічний аналіз сенсорної та перцептивної активності молодшого школяра: історичний аспект / О. О. Фунтікова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2014. – Вип. 37. – С. 58–67.en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано особливості сприймання дитини, психологічні та фізіологічні основи її сенсорної і перцептивної діяльності; розглянуто асоціативну та умовно-рефлекторну природу сприйняття, закони розвитку дитячого сприйняття; класифікацію сприйняття як основи сенсорного виховання дитини.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectсенсорне вихованняen_US
dc.subjectдітиen_US
dc.subjectрозумовий розвитокen_US
dc.subjectперцепціяen_US
dc.subjectсприйняттяen_US
dc.titleПедагогічний аналіз сенсорної та перцептивної активності молодшого школяра: історичний аспектen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Фунтікова Ольга Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
funt_ped_2014_37_58.pdf345,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.