Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7938| Назва: | Педагогічна роль казки для дітей – внутрішньо переміщених осіб: до постановки проблеми |
| Автори: | Фунтікова, Ольга Олександрівна |
| Ключові слова: | дошкільна освіта казка дитина внутрішньо переміщена особа |
| Дата публікації: | 2022 |
| Короткий огляд (реферат): | У статті відзначено вплив казки на почуття дітей, які опинилися в надзвичайних умовах, далеко від рідної домівки та своїх друзів. Внутрішньо переміщеним особам, незважаючи на тяжкі обставини життя, потрібно загартувати свій характер, виховати силу духу та впевненість у тому, що добро перемагає зло. Зроблено акцент на ролі казок, які виконують низку функцій цілеспрямованого впливу на емоції, почуття й свідомість дитини, а саме: гуманітарну, художню, культурну, етичну та прагматичну. Встановлено, що, реалізуючи свої основні функції, казки підвищують цінність людського життя, сприяють розвитку етичних відносин серед дітей і змінюють їх повсякденну поведінку на краще; допомагають їм за допомогою творчості осмислити цінності людського життя в практичній діяльності. |
| Опис: | Фунтікова О. О. Педагогічна роль казки для дітей – внутрішньо переміщених осіб: до постановки проблеми / О. О. Фунтікова // Інноваційна педагогіка. – 2022. – Вип. 52(2). – С. 145–149. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7938 |
| Розташовується у зібраннях: | Фунтікова Ольга Олександрівна |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| funt_ped_2022_52(2)_145.pdf | 153,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.