Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7938
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФунтікова, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-12-02T11:31:41Z-
dc.date.available2024-12-02T11:31:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7938-
dc.descriptionФунтікова О. О. Педагогічна роль казки для дітей – внутрішньо переміщених осіб: до постановки проблеми / О. О. Фунтікова // Інноваційна педагогіка. – 2022. – Вип. 52(2). – С. 145–149.en_US
dc.description.abstractУ статті відзначено вплив казки на почуття дітей, які опинилися в надзвичайних умовах, далеко від рідної домівки та своїх друзів. Внутрішньо переміщеним особам, незважаючи на тяжкі обставини життя, потрібно загартувати свій характер, виховати силу духу та впевненість у тому, що добро перемагає зло. Зроблено акцент на ролі казок, які виконують низку функцій цілеспрямованого впливу на емоції, почуття й свідомість дитини, а саме: гуманітарну, художню, культурну, етичну та прагматичну. Встановлено, що, реалізуючи свої основні функції, казки підвищують цінність людського життя, сприяють розвитку етичних відносин серед дітей і змінюють їх повсякденну поведінку на краще; допомагають їм за допомогою творчості осмислити цінності людського життя в практичній діяльності.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectдошкільна освітаen_US
dc.subjectказкаen_US
dc.subjectдитинаen_US
dc.subjectвнутрішньо переміщена особаen_US
dc.titleПедагогічна роль казки для дітей – внутрішньо переміщених осіб: до постановки проблемиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Фунтікова Ольга Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
funt_ped_2022_52(2)_145.pdf153,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.