Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7934
Назва: Історико-педагогічні засади традиційних та інноваційних методів навчання та їх використання в закладах вищої освіти
Автори: Фунтікова, Ольга Олександрівна
Ключові слова: педагогіка
методи навчання
заклад вищої освіти
студенти
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито історико-педагогічні основи традиційних та інноваційних методів навчання і їх використання на заняттях у закладах вищої освіти. Методи навчання розглянуто в контексті предметної галузі знань як систематизованої навчальної інформації. Наведено визначення дидактичного методу навчання та його головні ознаки. метод навчання порівняно з науковим методом пізнання. Охарактеризовано різні історичні класифікації методів навчання, які мають різні підстави. Наголошено на тому, що провідний педагогічний підхід (викладацько-орієнтований або студенто-орієнтований) безпосередньо впливає на відбір методів навчання, які виконують різні функції. Охарактеризовано додаткові методи навчання, які є в зарубіжній літературі, зокрема метод дискусії та дискурсу.
Опис: Фунтікова О. О. Історико-педагогічні засади традиційних та інноваційних методів навчання та їх використання в закладах вищої освіти / О. О. Фунтікова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2018. – Вип. 58–59. – С. 480–488.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7934
Розташовується у зібраннях:Фунтікова Ольга Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
funt_ist_2018_58-59_480.pdf241,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.