Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7934
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФунтікова, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-11-29T14:07:38Z-
dc.date.available2024-11-29T14:07:38Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7934-
dc.descriptionФунтікова О. О. Історико-педагогічні засади традиційних та інноваційних методів навчання та їх використання в закладах вищої освіти / О. О. Фунтікова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2018. – Вип. 58–59. – С. 480–488.en_US
dc.description.abstractУ статті розкрито історико-педагогічні основи традиційних та інноваційних методів навчання і їх використання на заняттях у закладах вищої освіти. Методи навчання розглянуто в контексті предметної галузі знань як систематизованої навчальної інформації. Наведено визначення дидактичного методу навчання та його головні ознаки. метод навчання порівняно з науковим методом пізнання. Охарактеризовано різні історичні класифікації методів навчання, які мають різні підстави. Наголошено на тому, що провідний педагогічний підхід (викладацько-орієнтований або студенто-орієнтований) безпосередньо впливає на відбір методів навчання, які виконують різні функції. Охарактеризовано додаткові методи навчання, які є в зарубіжній літературі, зокрема метод дискусії та дискурсу.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпедагогікаen_US
dc.subjectметоди навчанняen_US
dc.subjectзаклад вищої освітиen_US
dc.subjectстудентиen_US
dc.titleІсторико-педагогічні засади традиційних та інноваційних методів навчання та їх використання в закладах вищої освітиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Фунтікова Ольга Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
funt_ist_2018_58-59_480.pdf241,45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.