Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7928
Назва: Метод педагогічного словника: загальна характеристика та провідні функції
Автори: Фунтікова, Ольга Олександрівна
Ключові слова: вища освіта
дидактичні методи
методи навчання
педагогічний словник
Дата публікації: 2015
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено метод навчання як дидактичну категорію, що має свої історико-педагогічні корені; класифікації, запропоновані різними вченими. Обґрунтовано сучасне викладання у вищій школі як асиміляцію різних методів навчання інших (непедагогічних) сфер та створення нових методів. Розкрито суть нового авторського методу навчання – метод педагогічного словника. Аргументовано центральний (провідний) методичний прийом, який визначає модифікацію методу педагогічного словника, – словесний, практичний, операційний. Розглянуто функції методу педагогічного словника: рефлекторну, мотиваційно-стимулювальну, мовленнєву, діяльнісну.
Опис: Фунтікова О. О. Метод педагогічного словника: загальна характеристика та провідні функції / О. О. Фунтікова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2015. – Вип. 40. – С. 309–318.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7928
Розташовується у зібраннях:Фунтікова Ольга Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
funt_met_2015_40_309.pdf359,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.