Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7928
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фунтікова, Ольга Олександрівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-29T13:11:40Z | - |
dc.date.available | 2024-11-29T13:11:40Z | - |
dc.date.issued | 2015 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7928 | - |
dc.description | Фунтікова О. О. Метод педагогічного словника: загальна характеристика та провідні функції / О. О. Фунтікова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2015. – Вип. 40. – С. 309–318. | en_US |
dc.description.abstract | У статті досліджено метод навчання як дидактичну категорію, що має свої історико-педагогічні корені; класифікації, запропоновані різними вченими. Обґрунтовано сучасне викладання у вищій школі як асиміляцію різних методів навчання інших (непедагогічних) сфер та створення нових методів. Розкрито суть нового авторського методу навчання – метод педагогічного словника. Аргументовано центральний (провідний) методичний прийом, який визначає модифікацію методу педагогічного словника, – словесний, практичний, операційний. Розглянуто функції методу педагогічного словника: рефлекторну, мотиваційно-стимулювальну, мовленнєву, діяльнісну. | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | вища освіта | en_US |
dc.subject | дидактичні методи | en_US |
dc.subject | методи навчання | en_US |
dc.subject | педагогічний словник | en_US |
dc.title | Метод педагогічного словника: загальна характеристика та провідні функції | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Фунтікова Ольга Олександрівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
funt_met_2015_40_309.pdf | 359,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.