Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7928
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФунтікова, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-11-29T13:11:40Z-
dc.date.available2024-11-29T13:11:40Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7928-
dc.descriptionФунтікова О. О. Метод педагогічного словника: загальна характеристика та провідні функції / О. О. Фунтікова // Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах. – 2015. – Вип. 40. – С. 309–318.en_US
dc.description.abstractУ статті досліджено метод навчання як дидактичну категорію, що має свої історико-педагогічні корені; класифікації, запропоновані різними вченими. Обґрунтовано сучасне викладання у вищій школі як асиміляцію різних методів навчання інших (непедагогічних) сфер та створення нових методів. Розкрито суть нового авторського методу навчання – метод педагогічного словника. Аргументовано центральний (провідний) методичний прийом, який визначає модифікацію методу педагогічного словника, – словесний, практичний, операційний. Розглянуто функції методу педагогічного словника: рефлекторну, мотиваційно-стимулювальну, мовленнєву, діяльнісну.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectвища освітаen_US
dc.subjectдидактичні методиen_US
dc.subjectметоди навчанняen_US
dc.subjectпедагогічний словникen_US
dc.titleМетод педагогічного словника: загальна характеристика та провідні функціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Фунтікова Ольга Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
funt_met_2015_40_309.pdf359,8 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.