Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7774
Назва: Класифікація ризиків управління брендом в інноваційній економіці
Автори: Бражко, Олена Вадимівна
Ключові слова: інноваційна економіка
бренд
ризики управління
Дата публікації: 2016
Опис: Бражко О. В. Класифікація ризиків управління брендом в інноваційній економіці / О. В. Бражко // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. – 2016. – № 1. – С. 7–12.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7774
Розташовується у зібраннях:Бражко Олена Вадимівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
braz_klas_2016_1_7.pdf13,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.