Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7774
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБражко, Олена Вадимівна-
dc.date.accessioned2024-11-07T13:09:22Z-
dc.date.available2024-11-07T13:09:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7774-
dc.descriptionБражко О. В. Класифікація ризиків управління брендом в інноваційній економіці / О. В. Бражко // Вісник [Київського інституту бізнесу та технологій]. – 2016. – № 1. – С. 7–12.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінноваційна економікаen_US
dc.subjectбрендen_US
dc.subjectризики управлінняen_US
dc.titleКласифікація ризиків управління брендом в інноваційній економіціen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Бражко Олена Вадимівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
braz_klas_2016_1_7.pdf13,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.