Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7763
Назва: Інновації, венчурне інвестування і маркетингові технології в умовах нової економіки
Автори: Бражко, Олена Вадимівна
Ключові слова: Інновації
венчурне інвестування
маркетингові технології
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): Метою дослідження є обґрунтування науково-методологічних засад використання венчурного інвестування і маркетингових технологій для забезпечення ефективного інноваційного розвитку підприємств в умовах нової економіки. Для вітчизняної економіки інновації та інноваційний розвиток є рушійною силою, яка спроможна забезпечити економічну незалежність країни, подолати розрив з розвиненими державами. Інноваційний розвиток забезпечуватиме впровадження нових технологій, передової техніки на діючих виробничих потужностях реального сектора економіки за рахунок техніко-технологічного переоснащення, особливо у паливно-енергетичному комплексі, металургії та обробленні металу, машинобудуванні.
Опис: Бражко О. В. Інновації, венчурне інвестування і маркетингові технології в умовах нової економіки / О. В. Бражко // Сталий розвиток економіки. – 2013. – № 2. – С. 12–16.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7763
Розташовується у зібраннях:Бражко Олена Вадимівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
braz_innov_2013_2_12.pdf1,81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.