Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7763
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБражко, Олена Вадимівна-
dc.date.accessioned2024-11-06T15:34:51Z-
dc.date.available2024-11-06T15:34:51Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7763-
dc.descriptionБражко О. В. Інновації, венчурне інвестування і маркетингові технології в умовах нової економіки / О. В. Бражко // Сталий розвиток економіки. – 2013. – № 2. – С. 12–16.en_US
dc.description.abstractМетою дослідження є обґрунтування науково-методологічних засад використання венчурного інвестування і маркетингових технологій для забезпечення ефективного інноваційного розвитку підприємств в умовах нової економіки. Для вітчизняної економіки інновації та інноваційний розвиток є рушійною силою, яка спроможна забезпечити економічну незалежність країни, подолати розрив з розвиненими державами. Інноваційний розвиток забезпечуватиме впровадження нових технологій, передової техніки на діючих виробничих потужностях реального сектора економіки за рахунок техніко-технологічного переоснащення, особливо у паливно-енергетичному комплексі, металургії та обробленні металу, машинобудуванні.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectІнноваціїen_US
dc.subjectвенчурне інвестуванняen_US
dc.subjectмаркетингові технологіїen_US
dc.titleІнновації, венчурне інвестування і маркетингові технології в умовах нової економікиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Бражко Олена Вадимівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
braz_innov_2013_2_12.pdf1,81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.