Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7742
Назва: Соціально-комунікаційні технології в рекламній кампанії і формування інформаційної та медіакультури (на прикладі Класичного приватного університету)
Автори: Огаренко, Т. О.
Зоська, Яна Володимирівна
Бессараб, А. О.
Ключові слова: інноваційний підхід
Класичний приватний університет
медіакультура
рекламна кампанія
соціально-комунікаційні технології
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): Розкрито особливості застосування соціально-комунікаційних технологій в організації рекламної кампанії й формуванні інформаційної та медіакультури на прикладі Класичного приватного університету, який використовує як традиційні (реклама в ЗМІ, друкована реклама, зовнішня реклама, внутрішня реклама, відеозображення й аудіореклама, виставки та презентації), так і інноваційні підходи (партизанський маркетинг, крос-промоушн, продакт-плейсмент, вірусна реклама, пряма поштова розсилка).
Опис: Огаренко Т. О. Соціально-комунікаційні технології в рекламній кампанії і формування інформаційної та медіакультури (на прикладі Класичного приватного університету) / Т. О. Огаренко, Я. В. Зоська, А. О. Бессараб // Наукові записки [Української академії друкарства]. – 2016. – № 1. – С. 272–280.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7742
Розташовується у зібраннях:Зоська Яна Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zos_soc_2016_1_272.pdf4,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.