Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7742
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorОгаренко, Т. О.-
dc.contributor.authorЗоська, Яна Володимирівна-
dc.contributor.authorБессараб, А. О.-
dc.date.accessioned2024-11-05T08:53:41Z-
dc.date.available2024-11-05T08:53:41Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7742-
dc.descriptionОгаренко Т. О. Соціально-комунікаційні технології в рекламній кампанії і формування інформаційної та медіакультури (на прикладі Класичного приватного університету) / Т. О. Огаренко, Я. В. Зоська, А. О. Бессараб // Наукові записки [Української академії друкарства]. – 2016. – № 1. – С. 272–280.en_US
dc.description.abstractРозкрито особливості застосування соціально-комунікаційних технологій в організації рекламної кампанії й формуванні інформаційної та медіакультури на прикладі Класичного приватного університету, який використовує як традиційні (реклама в ЗМІ, друкована реклама, зовнішня реклама, внутрішня реклама, відеозображення й аудіореклама, виставки та презентації), так і інноваційні підходи (партизанський маркетинг, крос-промоушн, продакт-плейсмент, вірусна реклама, пряма поштова розсилка).en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінноваційний підхідen_US
dc.subjectКласичний приватний університетen_US
dc.subjectмедіакультураen_US
dc.subjectрекламна кампаніяen_US
dc.subjectсоціально-комунікаційні технологіїen_US
dc.titleСоціально-комунікаційні технології в рекламній кампанії і формування інформаційної та медіакультури (на прикладі Класичного приватного університету)en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Зоська Яна Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zos_soc_2016_1_272.pdf4,83 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.