Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7729
Назва: Молодь як суб’єкт інформаційно-споживчого суспільства
Автори: Занфірова, Т. А.
Зоська, Яна Володимирівна
Ключові слова: консьюмеризм
споживання
суспільство споживання
інформаційне суспільство
Дата публікації: 2013
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано споживацьку активність у намірах або діях української молоді як прояв процесів глобалізації та проникнення ідеології “суспільства споживання” й інформаційного суспільства в нашу країну. Визначено особливості проявів консьюмеризму серед молоді. Наголошено на особливих умовах формування консьюмеризму й суспільства споживання в Україні.
Опис: Занфірова Т. А. Молодь як суб’єкт інформаційно-споживчого суспільства / Т. А. Занфірова, Я. В. Зоська // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. – 2013. – Вип. 57. – С. 195–202.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7729
Розташовується у зібраннях:Зоська Яна Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zos_mol_2013_57_195.pdf4,17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.