Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7729
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗанфірова, Т. А.-
dc.contributor.authorЗоська, Яна Володимирівна-
dc.date.accessioned2024-11-04T15:03:08Z-
dc.date.available2024-11-04T15:03:08Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7729-
dc.descriptionЗанфірова Т. А. Молодь як суб’єкт інформаційно-споживчого суспільства / Т. А. Занфірова, Я. В. Зоська // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. – 2013. – Вип. 57. – С. 195–202.en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано споживацьку активність у намірах або діях української молоді як прояв процесів глобалізації та проникнення ідеології “суспільства споживання” й інформаційного суспільства в нашу країну. Визначено особливості проявів консьюмеризму серед молоді. Наголошено на особливих умовах формування консьюмеризму й суспільства споживання в Україні.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectконсьюмеризмen_US
dc.subjectспоживанняen_US
dc.subjectсуспільство споживанняen_US
dc.subjectінформаційне суспільствоen_US
dc.titleМолодь як суб’єкт інформаційно-споживчого суспільстваen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Зоська Яна Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zos_mol_2013_57_195.pdf4,17 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.