Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7606
Назва: | Контекстно-компетентнісна модель підготовки майбутніх фахівців: аналіз проблеми |
Автори: | Голюк, Оксана Анатоліївна Палій, А. М. Слатвінська, А. А. |
Ключові слова: | професійна підготовка компетентнісна парадигма контекстно-компетентнісний підхід проектування освітнього процесу |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | У статті актуалізовано сутність контекстно-компетентнісного підходу до організації професійної підготовки майбутніх фахівців як такого, що є орієнтований на проектування освітнього процесу у закладі вищої освіти максимально наближеного до майбутньої професійної діяльності студентів. Доведено, що контекстно-компетентнісний підхід відображає сутність наукових, виробничих та суспільних процесів, що сприяє розв’язанню проблеми інтеграції навчальної, наукової й професійної діяльності студентів, що дозволяє створити умови для інтеграції навчальної та професійної діяльності як способу формування професійної компетентності шляхом відтворення у навчальній діяльності реальних виробничих зв'язків та відносин, вирішення конкретних професійних завдань. |
Опис: | Голюк О. А. Контекстно-компетентнісна модель підготовки майбутніх фахівців: аналіз проблеми / О. А. Голюк, А. М. Палій, А. А. Слатвінська // Вісник науки та освіти. – 2024. – Вип. 8 (26) . – С. 826–836. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7606 |
Розташовується у зібраннях: | Голюк Оксана Анатоліївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
hol_konc_2024_8_826.pdf | 3,42 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.