Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7606
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГолюк, Оксана Анатоліївна-
dc.contributor.authorПалій, А. М.-
dc.contributor.authorСлатвінська, А. А.-
dc.date.accessioned2024-10-23T06:26:23Z-
dc.date.available2024-10-23T06:26:23Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7606-
dc.descriptionГолюк О. А. Контекстно-компетентнісна модель підготовки майбутніх фахівців: аналіз проблеми / О. А. Голюк, А. М. Палій, А. А. Слатвінська // Вісник науки та освіти. – 2024. – Вип. 8 (26) . – С. 826–836.en_US
dc.description.abstractУ статті актуалізовано сутність контекстно-компетентнісного підходу до організації професійної підготовки майбутніх фахівців як такого, що є орієнтований на проектування освітнього процесу у закладі вищої освіти максимально наближеного до майбутньої професійної діяльності студентів. Доведено, що контекстно-компетентнісний підхід відображає сутність наукових, виробничих та суспільних процесів, що сприяє розв’язанню проблеми інтеграції навчальної, наукової й професійної діяльності студентів, що дозволяє створити умови для інтеграції навчальної та професійної діяльності як способу формування професійної компетентності шляхом відтворення у навчальній діяльності реальних виробничих зв'язків та відносин, вирішення конкретних професійних завдань.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectпрофесійна підготовкаen_US
dc.subjectкомпетентнісна парадигмаen_US
dc.subjectконтекстно-компетентнісний підхідen_US
dc.subjectпроектування освітнього процесуen_US
dc.titleКонтекстно-компетентнісна модель підготовки майбутніх фахівців: аналіз проблемиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Голюк Оксана Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
hol_konc_2024_8_826.pdf3,42 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.