Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7489
Назва: Організація роботи зі зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування: перспективи розвитку
Автори: Петрова, Ірина Олександрівна
Ключові слова: звернення громадян
диспетчерська служба
електронні звернення громадян
органи місцевого самоврядування
Дата публікації: 2012
Короткий огляд (реферат): У статті визначено напрями вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, зокрема посилення контролю за виконанням повторних звернень, створення на базі відділу роботи зі зверненнями громадян Центральної диспетчерської служби, використання електронних звернень та надання ним статусу офіційного документа.
Опис: Петрова І. О. Організація роботи зі зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування: перспективи розвитку / І. О. Петрова // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філософія, культурологія, соціологія. – 2012. – Вип. 3. – С. 87–93.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7489
Розташовується у зібраннях:Петрова Ірина Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
petr_organ_v_filos_2012_3_87.pdf4,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.