Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7489
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетрова, Ірина Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-10-07T12:30:47Z-
dc.date.available2024-10-07T12:30:47Z-
dc.date.issued2012-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7489-
dc.descriptionПетрова І. О. Організація роботи зі зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування: перспективи розвитку / І. О. Петрова // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Філософія, культурологія, соціологія. – 2012. – Вип. 3. – С. 87–93.en_US
dc.description.abstractУ статті визначено напрями вдосконалення роботи зі зверненнями громадян, зокрема посилення контролю за виконанням повторних звернень, створення на базі відділу роботи зі зверненнями громадян Центральної диспетчерської служби, використання електронних звернень та надання ним статусу офіційного документа.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectзвернення громадянen_US
dc.subjectдиспетчерська службаen_US
dc.subjectелектронні звернення громадянen_US
dc.subjectоргани місцевого самоврядуванняen_US
dc.titleОрганізація роботи зі зверненнями громадян в органах місцевого самоврядування: перспективи розвиткуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Петрова Ірина Олександрівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
petr_organ_v_filos_2012_3_87.pdf4,66 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.