Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7371
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorFedorova, Y.-
dc.contributor.authorJankowski, Stepan-
dc.date.accessioned2024-09-23T11:34:00Z-
dc.date.available2024-09-23T11:34:00Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7371-
dc.descriptionFedorova Y. General characteristics of the stages of argumentation of education in educational activities / Y. Fedorova, S. Jankowski // Інтернаціоналізація як фактор конкурентоспроможності сучасного університету : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф., м. Маріуполь, 18–19 трав. 2018 р. – Маріуполь, 2018. – С. 340–342.en_US
dc.description.abstractThe stage of argumentation of education in educational activities is considered from the standpoint of the communicative and ethical competence of the learner. The argumentation of participation in educational activities is a process of gradual rationalization of their expectations of learning. If, at the initial stage, the pre-convention level, participation is motivated due to the interest of the teacher, then at the final stage the learning process should not require external stimuli. However, it should be borne in mind that the development of personal responsibility for the learning outcomes is equally shared by all parties involved, organizers of training for the quality of teaching, teachers for the content of teaching and its methodological support, and those who study for the motivation of studying. And if the achievements of the student during the training remain at the pre-convention stage, then the content and methods of teaching, and not the students, should change, since attitudes towards learning should be consistent not with students' abilities, but with standards that ensure the quality of education.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectcommunicative and ethical competenceen_US
dc.subjectthree stagesen_US
dc.subjectargumentation of educationen_US
dc.subjectmotivation for learningen_US
dc.titleGeneral characteristics of the stages of argumentation of education in educational activitiesen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Янковський Степан Владиславович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
fedor_gen_kohf_2018_340.pdf3,19 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.