Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/733
Назва: Сутність стратегій сталого розвитку маркетингової діяльності бібліотек
Автори: Назар'єва, Світлана Володимирівна
Дата публікації: 2018
Опис: Назар'єва С.В. Сутність стратегій сталого розвитку маркетингової діяльності бібліотек / С.В. Назар'єва // Інформація та культура в забезпеченні сталого розвитку людства : зб. матеріалів Міжнар. Інтернет- конференції, м. Маріуполь, 15 листоп. 2017 р. / Маріуп. держ. ун-т ; за заг. ред. Г. І. Батичко. – Маріуполь : МДУ, 2018. – С. 94-95.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/733
Розташовується у зібраннях:Назар'єва Світлана Володимирівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
sutnisn_strategii.pdf315,76 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.