Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7252
Назва: Клієнтоорієнтований маркетинг в умовах цифровізації економіки
Автори: Дергоусова, А.
Токарева, Валентина Іванівна
Панасюк, І.
Ключові слова: цифровий маркетинг
клієнтоорієнтований маркетинг цифровізації
стратегії маркетингу
інструментарій цифрового маркетингу
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): У статті досліджено сучасні підходи до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу в умовах цифрової трансформації економіки. Проаналізовано вплив цифровізації на зміну звичок споживачів та їх вимог клієнтів щодо брендів і продуктів. Визначено інноваційні інструменти та технології, які сприяють покращенню взаємодії з клієнтами на засадах застосування персоналізованого контенту, аналітики даних та штучного інтелекту. Досліджено, що завдяки ефективному використанню цифрових інструментів підприємства можуть підвищувати свою конкурентоспроможність та задовольняти потреби клієнтів в умовах цифровізації бізнес-середовища. Розглянуто важливість адаптації маркетингових стратегій до змін в умовах цифровізації економіки, зокрема, шляхом розвитку маркетингових каналів, відповіді на вимоги мобільності та доступності, а також використання аналітики для розуміння клієнтської поведінки та управління маркетинговими ініціативами. Доведено, що впровадження даних принципів дозволить підприємствам ефективно адаптуватися до змін та сприятиме збереженню належного рівня конкурентоспроможності у цифровому бізнес-середовищі.
Опис: Дергоусова А. Клієнтоорієнтований маркетинг в умовах цифровізації економіки / А. Дергоусова, В. Токарева, І. Панасюк // Економіка та суспільство. – 2024. – Вип. 62. – С. 1–6.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7252
Розташовується у зібраннях:Токарева Валентина Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tokar_klient_2024_62_1.pdf1,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.