Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7252
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДергоусова, А.-
dc.contributor.authorТокарева, Валентина Іванівна-
dc.contributor.authorПанасюк, І.-
dc.date.accessioned2024-08-15T11:36:56Z-
dc.date.available2024-08-15T11:36:56Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7252-
dc.descriptionДергоусова А. Клієнтоорієнтований маркетинг в умовах цифровізації економіки / А. Дергоусова, В. Токарева, І. Панасюк // Економіка та суспільство. – 2024. – Вип. 62. – С. 1–6.en_US
dc.description.abstractУ статті досліджено сучасні підходи до впровадження клієнтоорієнтованого маркетингу в умовах цифрової трансформації економіки. Проаналізовано вплив цифровізації на зміну звичок споживачів та їх вимог клієнтів щодо брендів і продуктів. Визначено інноваційні інструменти та технології, які сприяють покращенню взаємодії з клієнтами на засадах застосування персоналізованого контенту, аналітики даних та штучного інтелекту. Досліджено, що завдяки ефективному використанню цифрових інструментів підприємства можуть підвищувати свою конкурентоспроможність та задовольняти потреби клієнтів в умовах цифровізації бізнес-середовища. Розглянуто важливість адаптації маркетингових стратегій до змін в умовах цифровізації економіки, зокрема, шляхом розвитку маркетингових каналів, відповіді на вимоги мобільності та доступності, а також використання аналітики для розуміння клієнтської поведінки та управління маркетинговими ініціативами. Доведено, що впровадження даних принципів дозволить підприємствам ефективно адаптуватися до змін та сприятиме збереженню належного рівня конкурентоспроможності у цифровому бізнес-середовищі.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectцифровий маркетингen_US
dc.subjectклієнтоорієнтований маркетинг цифровізаціїen_US
dc.subjectстратегії маркетингуen_US
dc.subjectінструментарій цифрового маркетингуen_US
dc.titleКлієнтоорієнтований маркетинг в умовах цифровізації економікиen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Токарева Валентина Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tokar_klient_2024_62_1.pdf1,75 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.