Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7099
Назва: Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах міжнародних інтеграційних процесів
Автори: Толпежніков, Роман Олексійович
Толпежнікова, Т. Г.
Ключові слова: маркетинг
міжнародна інтеграція
проактивність
маркетинговий потенціал підприємства
промислові підприємства
Дата публікації: 2018
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовані загальні підходи до формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах міжнародної інтеграції. Виявлено місце, зміст та значення маркетингової діяльності господарюючого суб’єкта промисловості в його сталому розвитку а також визначення маркетингової діяльності як системного об’єкта дослідження в системі формування стратегії промислового підприємства із подальшим формуванням інтегрованої маркетингової діяльності підприємств.
Опис: Толпежніков Р. О. Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах міжнародних інтеграційних процесів / Р. О. Толпежніков, Т. Г. Толпежнікова // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка : зб. наук. праць / гол. ред. К. В. Балабанов. – Маріуполь, 2018. – Вип. 15. – С. 7–13.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7099
Розташовується у зібраннях:Толпежніков Роман Олексійович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tolp_form_v_ekon_2018_15_7.pdf5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.