Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7099
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолпежніков, Роман Олексійович-
dc.contributor.authorТолпежнікова, Т. Г.-
dc.date.accessioned2024-07-29T14:19:35Z-
dc.date.available2024-07-29T14:19:35Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7099-
dc.descriptionТолпежніков Р. О. Формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах міжнародних інтеграційних процесів / Р. О. Толпежніков, Т. Г. Толпежнікова // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка : зб. наук. праць / гол. ред. К. В. Балабанов. – Маріуполь, 2018. – Вип. 15. – С. 7–13.en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовані загальні підходи до формування маркетингового потенціалу підприємства в умовах міжнародної інтеграції. Виявлено місце, зміст та значення маркетингової діяльності господарюючого суб’єкта промисловості в його сталому розвитку а також визначення маркетингової діяльності як системного об’єкта дослідження в системі формування стратегії промислового підприємства із подальшим формуванням інтегрованої маркетингової діяльності підприємств.en_US
dc.description.sponsorship.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмаркетингen_US
dc.subjectміжнародна інтеграціяen_US
dc.subjectпроактивністьen_US
dc.subjectмаркетинговий потенціал підприємстваen_US
dc.subjectпромислові підприємстваen_US
dc.titleФормування маркетингового потенціалу підприємства в умовах міжнародних інтеграційних процесівen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Толпежніков Роман Олексійович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tolp_form_v_ekon_2018_15_7.pdf5 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.