Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7098
Title: Формування парадигми еко-маркетингу на промисловому підприємстві
Authors: Толпежніков, Роман Олексійович
Keywords: еко-маркетинг
сталий розвиток
проактивність
промислове підприємство
Issue Date: 2016
Abstract: У статті проаналізовані загальні підходи до формування концепції екомаркетингу на промислових підприємствах. Розглянуті узагальнені підходи до формування парадигми сталого розвитку підприємства з позицій проактивності. Визначні переваги застосування проактивності до вдосконалення внутрішніх процесів суб’єкта господарювання. Намічені основні при принципи еко-маркетингу для промислових підприємств.
Description: Толпежніков Р. О. Формування парадигми еко-маркетингу на промисловому підприємстві / Р. О. Толпежніков // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка : зб. наук. праць / гол. ред. К. В. Балабанов. – Маріуполь, 2016. – Вип. 12. – С. 89–96.
URI: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7098
Appears in Collections:Толпежніков Роман Олексійович

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
tolp_form_v_ekon_2016_12_89.pdf4,85 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.