Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7098
Назва: Формування парадигми еко-маркетингу на промисловому підприємстві
Автори: Толпежніков, Роман Олексійович
Ключові слова: еко-маркетинг
сталий розвиток
проактивність
промислове підприємство
Дата публікації: 2016
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовані загальні підходи до формування концепції екомаркетингу на промислових підприємствах. Розглянуті узагальнені підходи до формування парадигми сталого розвитку підприємства з позицій проактивності. Визначні переваги застосування проактивності до вдосконалення внутрішніх процесів суб’єкта господарювання. Намічені основні при принципи еко-маркетингу для промислових підприємств.
Опис: Толпежніков Р. О. Формування парадигми еко-маркетингу на промисловому підприємстві / Р. О. Толпежніков // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка : зб. наук. праць / гол. ред. К. В. Балабанов. – Маріуполь, 2016. – Вип. 12. – С. 89–96.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7098
Розташовується у зібраннях:Толпежніков Роман Олексійович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tolp_form_v_ekon_2016_12_89.pdf4,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.