Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7098
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТолпежніков, Роман Олексійович-
dc.date.accessioned2024-07-29T13:44:29Z-
dc.date.available2024-07-29T13:44:29Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/7098-
dc.descriptionТолпежніков Р. О. Формування парадигми еко-маркетингу на промисловому підприємстві / Р. О. Толпежніков // Вісник Маріупольського державного університету. Серія : Економіка : зб. наук. праць / гол. ред. К. В. Балабанов. – Маріуполь, 2016. – Вип. 12. – С. 89–96.en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовані загальні підходи до формування концепції екомаркетингу на промислових підприємствах. Розглянуті узагальнені підходи до формування парадигми сталого розвитку підприємства з позицій проактивності. Визначні переваги застосування проактивності до вдосконалення внутрішніх процесів суб’єкта господарювання. Намічені основні при принципи еко-маркетингу для промислових підприємств.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectеко-маркетингen_US
dc.subjectсталий розвитокen_US
dc.subjectпроактивністьen_US
dc.subjectпромислове підприємствоen_US
dc.titleФормування парадигми еко-маркетингу на промисловому підприємствіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Толпежніков Роман Олексійович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
tolp_form_v_ekon_2016_12_89.pdf4,85 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.