Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6815
Назва: УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУ
Автори: Васильєва, Анастасія Дмитрівна
Дата публікації: чер-2024
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6815
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна_робота_Васильєва_А_ОП_Маркетинг_4_курс..pdf5,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.