Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6815
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВасильєва, Анастасія Дмитрівна-
dc.date.accessioned2024-06-30T09:22:30Z-
dc.date.available2024-06-30T09:22:30Z-
dc.date.issued2024-06-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6815-
dc.titleУДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ПОЛІТИКИ ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ ВИКОРИСТАННЯ ІНСТРУМЕНТІВ ЦИФРОВОГО МАРКЕТИНГУen_US
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кваліфікаційна_робота_Васильєва_А_ОП_Маркетинг_4_курс..pdf5,26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.