Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6252
Назва: Територіальний маркетинг в контексті підвищення конкурентоспроможності регіонів
Автори: Радченко, Г. А.
Горюнова, Катерина Анатоліївна
Ключові слова: конкурентоспроможність регіонів
територіальний маркетинг
Дата публікації: 2017
Опис: Радченко Г. А. Територіальний маркетинг в контексті підвищення конкурентоспроможності регіонів / Г. А. Радченко, К. А. Горюнова // Розвиток державного управління в умовах реформування: проблеми та перспективи : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. – Маріуполь : Донец. держ. ун-т упр. ; Укр. культурол. центр, 2017. – С. 207–210.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6252
Розташовується у зібраннях:Горюнова Катерина Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
horyun_terl_konf_2017_207.pdf1,98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.