Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6252
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРадченко, Г. А.-
dc.contributor.authorГорюнова, Катерина Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-05-03T12:33:43Z-
dc.date.available2024-05-03T12:33:43Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6252-
dc.descriptionРадченко Г. А. Територіальний маркетинг в контексті підвищення конкурентоспроможності регіонів / Г. А. Радченко, К. А. Горюнова // Розвиток державного управління в умовах реформування: проблеми та перспективи : зб. матеріалів міжнар. наук.-практ. конф. – Маріуполь : Донец. держ. ун-т упр. ; Укр. культурол. центр, 2017. – С. 207–210.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectконкурентоспроможність регіонівen_US
dc.subjectтериторіальний маркетингen_US
dc.titleТериторіальний маркетинг в контексті підвищення конкурентоспроможності регіонівen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Горюнова Катерина Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
horyun_terl_konf_2017_207.pdf1,98 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.