Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6146
Назва: Використання політичної реклами у процесі інформаційних війн: соціологічний аспект
Автори: Стадник, Альона Георгіївна
Щербина, С. С.
Ключові слова: інформаційна війна
громадська думка
масова свідомість
інформаційна зброя
політична реклама
Дата публікації: 2020
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто проблему особливостей впливу політичної реклами на громадську думку в процесі інформаційної війни, оскільки питання інформування населення про можливий захист від маніпуляції та дезінформації є дуже важливим для держави й повинно стояти на першому місці в процесі ведення інформаційної війни. Мета статті – з’ясувати характерні ознаки впливу політичної реклами на громадську думку в процесі ведення інформаційних воєн.
Опис: Стадник А. Г. Використання політичної реклами у процесі інформаційних війн: соціологічний аспект / А. Г. Стадник, С. С. Щербина // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. – 2020. – Вип. 85. – С. 32–43.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6146
Розташовується у зібраннях:Стадник Альона Георгіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stad_vik_2020_85_32.pdf293,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.