Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6146
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтадник, Альона Георгіївна-
dc.contributor.authorЩербина, С. С.-
dc.date.accessioned2024-04-17T12:43:53Z-
dc.date.available2024-04-17T12:43:53Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6146-
dc.descriptionСтадник А. Г. Використання політичної реклами у процесі інформаційних війн: соціологічний аспект / А. Г. Стадник, С. С. Щербина // Соціальні технології: актуальні проблеми теорії та практики. – 2020. – Вип. 85. – С. 32–43.en_US
dc.description.abstractУ статті розглянуто проблему особливостей впливу політичної реклами на громадську думку в процесі інформаційної війни, оскільки питання інформування населення про можливий захист від маніпуляції та дезінформації є дуже важливим для держави й повинно стояти на першому місці в процесі ведення інформаційної війни. Мета статті – з’ясувати характерні ознаки впливу політичної реклами на громадську думку в процесі ведення інформаційних воєн.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectінформаційна війнаen_US
dc.subjectгромадська думкаen_US
dc.subjectмасова свідомістьen_US
dc.subjectінформаційна зброяen_US
dc.subjectполітична рекламаen_US
dc.titleВикористання політичної реклами у процесі інформаційних війн: соціологічний аспектen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Стадник Альона Георгіївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
stad_vik_2020_85_32.pdf293,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.