Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6058
Назва: | Образи пекельної машини та чавунного Командора у романі Гордія Брасюка «Донна Анна» |
Автори: | Городнюк, Наталія Андріївна |
Ключові слова: | модернізм роман Дон Жуан Командор Брасюк Г. |
Дата публікації: | 2019 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано практично не досліджений роман представника Розстріляного Відродження Гордія Брасюка «Донна Анна» (1929) в аспекті семантики пекельної машини та через зіткнення двох світоглядів чоловіків-суперників – апологета індустрії, інженера-винахідника та служителя муз, композитора і музиканта. Зокрема, встановлено, що крім проблем статі, кохання, потягу, шлюбної моралі та зради, оприявлених у романі, виразно постає ще одна – зіткнення двох типів творчості, двох підходів до неї, уособлюваних героями-чоловіками, – людини діяльної, Homo faber, інженера Ніка Бачинського (залізного Командора) та людини мистецтва, театральної богеми, Homo ludens, композитора Володимира Шальвія (втілення музичної стихії та свободи пристрасті, Дон Жуана). |
Опис: | Городнюк Н. Образи пекельної машини та чавунного Командора у романі Гордія Брасюка «Донна Анна» / Н. Городнюк // Актуальні проблеми української літератури і фольклору. – 2019. – № 27. – С. 20–28. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6058 |
Розташовується у зібраннях: | Городнюк Наталія Андріївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
gorod_obr_2019_27_20.pdf | 312,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.