Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6058
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Городнюк, Наталія Андріївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-01T11:38:35Z | - |
dc.date.available | 2024-04-01T11:38:35Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6058 | - |
dc.description | Городнюк Н. Образи пекельної машини та чавунного Командора у романі Гордія Брасюка «Донна Анна» / Н. Городнюк // Актуальні проблеми української літератури і фольклору. – 2019. – № 27. – С. 20–28. | en_US |
dc.description.abstract | У статті проаналізовано практично не досліджений роман представника Розстріляного Відродження Гордія Брасюка «Донна Анна» (1929) в аспекті семантики пекельної машини та через зіткнення двох світоглядів чоловіків-суперників – апологета індустрії, інженера-винахідника та служителя муз, композитора і музиканта. Зокрема, встановлено, що крім проблем статі, кохання, потягу, шлюбної моралі та зради, оприявлених у романі, виразно постає ще одна – зіткнення двох типів творчості, двох підходів до неї, уособлюваних героями-чоловіками, – людини діяльної, Homo faber, інженера Ніка Бачинського (залізного Командора) та людини мистецтва, театральної богеми, Homo ludens, композитора Володимира Шальвія (втілення музичної стихії та свободи пристрасті, Дон Жуана). | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.subject | модернізм | en_US |
dc.subject | роман | en_US |
dc.subject | Дон Жуан | en_US |
dc.subject | Командор | en_US |
dc.subject | Брасюк Г. | en_US |
dc.title | Образи пекельної машини та чавунного Командора у романі Гордія Брасюка «Донна Анна» | en_US |
dc.type | Article | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Городнюк Наталія Андріївна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
gorod_obr_2019_27_20.pdf | 312,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.