Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6058
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГороднюк, Наталія Андріївна-
dc.date.accessioned2024-04-01T11:38:35Z-
dc.date.available2024-04-01T11:38:35Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6058-
dc.descriptionГороднюк Н. Образи пекельної машини та чавунного Командора у романі Гордія Брасюка «Донна Анна» / Н. Городнюк // Актуальні проблеми української літератури і фольклору. – 2019. – № 27. – С. 20–28.en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано практично не досліджений роман представника Розстріляного Відродження Гордія Брасюка «Донна Анна» (1929) в аспекті семантики пекельної машини та через зіткнення двох світоглядів чоловіків-суперників – апологета індустрії, інженера-винахідника та служителя муз, композитора і музиканта. Зокрема, встановлено, що крім проблем статі, кохання, потягу, шлюбної моралі та зради, оприявлених у романі, виразно постає ще одна – зіткнення двох типів творчості, двох підходів до неї, уособлюваних героями-чоловіками, – людини діяльної, Homo faber, інженера Ніка Бачинського (залізного Командора) та людини мистецтва, театральної богеми, Homo ludens, композитора Володимира Шальвія (втілення музичної стихії та свободи пристрасті, Дон Жуана).en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectмодернізмen_US
dc.subjectроманen_US
dc.subjectДон Жуанen_US
dc.subjectКомандорen_US
dc.subjectБрасюк Г.en_US
dc.titleОбрази пекельної машини та чавунного Командора у романі Гордія Брасюка «Донна Анна»en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Городнюк Наталія Андріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gorod_obr_2019_27_20.pdf312,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.