Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6048
Назва: Маркетинг послуг [Електронний ресурс] : навч. посібник
Автори: Аракелова, Інна Олександрівна
Ключові слова: ринок послуг
маркетинг послуг
споживачі
Дата публікації: 2024
Видавництво: Маріупольський державний університет
Короткий огляд (реферат): В час активного розвитку сфери послуг, адаптації до нових викликів ринку, модифікації послуг, важливо приділяти увагу маркетингу в даній сфері, визначати особливості його використання за для максимального задоволення споживачів. Електронний навчальний посібник з дисципліни «Маркетинг послуг» аналізує сутність, основні характеристики та класифікацію послуг, якість послуг та поведінку споживача саме при виборі та споживанні послуг. Окремі аспекти та особливості маркетингу послуг автор розбирає на реальних прикладах. Посібник призначено для здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» (рівень ВО – бакалавр).
Опис: Аракелова І. О. Маркетинг послуг [Електронний ресурс] : навч. посібник / І. О. Аракелова. – Київ : МДУ, 2024. – 217 с. – Електрон. дані. – Режим доступу: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6048
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6048
Розташовується у зібраннях:Електронні навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketing poslug.epub47,55 MBUnknownПереглянути/Відкрити
arakelova_market_poslug.pdf83,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.