Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6048
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorАракелова, Інна Олександрівна-
dc.date.accessioned2024-03-29T08:36:11Z-
dc.date.available2024-03-29T08:36:11Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6048-
dc.descriptionАракелова І. О. Маркетинг послуг [Електронний ресурс] : навч. посібник / І. О. Аракелова. – Київ : МДУ, 2024. – 217 с. – Електрон. дані. – Режим доступу: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6048en_US
dc.description.abstractВ час активного розвитку сфери послуг, адаптації до нових викликів ринку, модифікації послуг, важливо приділяти увагу маркетингу в даній сфері, визначати особливості його використання за для максимального задоволення споживачів. Електронний навчальний посібник з дисципліни «Маркетинг послуг» аналізує сутність, основні характеристики та класифікацію послуг, якість послуг та поведінку споживача саме при виборі та споживанні послуг. Окремі аспекти та особливості маркетингу послуг автор розбирає на реальних прикладах. Посібник призначено для здобувачів вищої освіти ОП «Маркетинг» (рівень ВО – бакалавр).en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherМаріупольський державний університетen_US
dc.subjectринок послугen_US
dc.subjectмаркетинг послугen_US
dc.subjectспоживачіen_US
dc.titleМаркетинг послуг [Електронний ресурс] : навч. посібникen_US
dc.typeBooken_US
Розташовується у зібраннях:Електронні навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
marketing poslug.epub47,55 MBUnknownПереглянути/Відкрити
arakelova_market_poslug.pdf83,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.