Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6018
Назва: Quantitative Analysis of MOOC for Language Training
Автори: Sharova, T.
Bodyk, Ostap
Kravchenko, V.
Zemlianska, A.
Nisanog, N.
Ключові слова: online courses
language training
Дата публікації: 2022
Короткий огляд (реферат): The article provides a quantitative analysis of online language courses located on such online platforms as Coursera, Udemy, Edx and Alison. Communicative and linguistic competencies are necessary characteristics of an active citizen who interacts effectively with the surrounding society. Also, in the conditions when the internationalization processes are increasing knowledge of a foreign language becomes very important. Massive open online courses (MOOC) are considered to be a promising and powerful means of language training. Today, they have combined the possibilities provided by the Internet, the quality content, and the best teaching practices.
Опис: Sharova T. Quantitative Analysis of MOOC for Language Training / T. Sharova, O. Bodyk, V. Kravchenko, A. Zemlianska, N. Nisanog // International Journal of Information and Education Technology. – 2022. – Vol. 12(5). – pp. 421–429.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6018
Розташовується у зібраннях:Бодик Остап Петрович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bodik_quan_2022_12_421.pdf824,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.