Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6018
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSharova, T.-
dc.contributor.authorBodyk, Ostap-
dc.contributor.authorKravchenko, V.-
dc.contributor.authorZemlianska, A.-
dc.contributor.authorNisanog, N.-
dc.date.accessioned2024-03-27T14:07:54Z-
dc.date.available2024-03-27T14:07:54Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/6018-
dc.descriptionSharova T. Quantitative Analysis of MOOC for Language Training / T. Sharova, O. Bodyk, V. Kravchenko, A. Zemlianska, N. Nisanog // International Journal of Information and Education Technology. – 2022. – Vol. 12(5). – pp. 421–429.en_US
dc.description.abstractThe article provides a quantitative analysis of online language courses located on such online platforms as Coursera, Udemy, Edx and Alison. Communicative and linguistic competencies are necessary characteristics of an active citizen who interacts effectively with the surrounding society. Also, in the conditions when the internationalization processes are increasing knowledge of a foreign language becomes very important. Massive open online courses (MOOC) are considered to be a promising and powerful means of language training. Today, they have combined the possibilities provided by the Internet, the quality content, and the best teaching practices.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectonline coursesen_US
dc.subjectlanguage trainingen_US
dc.titleQuantitative Analysis of MOOC for Language Trainingen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Бодик Остап Петрович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
bodik_quan_2022_12_421.pdf824,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.