Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5759
Назва: | The model of inclusive education of preschoolers as a basis for educational barrier-free education |
Автори: | Stanichenko, O. Makarenko, Svitlana Maksymova, O. Fedorova, M. Huzhanova, T. |
Ключові слова: | inclusive education educational environment modern education preschool education |
Дата публікації: | 2024 |
Короткий огляд (реферат): | The modern educational paradigm recognises inclusive preschool education as an important aspect that requires attention. The relevance lies in rethinking the attitude of society and the state towards children with special educational needs, taking into account changes in pedagogical theory and practice. The article is aimed at highlighting the key aspects of inclusive preschool education, as well as analysing changes in the modern pedagogical paradigm aimed at improving conditions for children with special educational needs. |
Опис: | Stanichenko O. The model of inclusive education of preschoolers as a basis for educational barrier-free education / O. Stanichenko, S. Makarenko, O. Maksymova, M. Fedorova, T. Huzhanova // Conhecimento & Diversidade. – 2024. – Vol. 16, № 41. – рр. 526–545. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5759 |
Розташовується у зібраннях: | Макаренко Світлана Іванівна |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
makar_mod_inkl_2024_16_41.pdf | 776,94 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.