Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5759
Назва: The model of inclusive education of preschoolers as a basis for educational barrier-free education
Автори: Stanichenko, O.
Makarenko, Svitlana
Maksymova, O.
Fedorova, M.
Huzhanova, T.
Ключові слова: inclusive education
educational environment
modern education
preschool education
Дата публікації: 2024
Короткий огляд (реферат): The modern educational paradigm recognises inclusive preschool education as an important aspect that requires attention. The relevance lies in rethinking the attitude of society and the state towards children with special educational needs, taking into account changes in pedagogical theory and practice. The article is aimed at highlighting the key aspects of inclusive preschool education, as well as analysing changes in the modern pedagogical paradigm aimed at improving conditions for children with special educational needs.
Опис: Stanichenko O. The model of inclusive education of preschoolers as a basis for educational barrier-free education / O. Stanichenko, S. Makarenko, O. Maksymova, M. Fedorova, T. Huzhanova // Conhecimento & Diversidade. – 2024. – Vol. 16, № 41. – рр. 526–545.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5759
Розташовується у зібраннях:Макаренко Світлана Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
makar_mod_inkl_2024_16_41.pdf776,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.