Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5759
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorStanichenko, O.-
dc.contributor.authorMakarenko, Svitlana-
dc.contributor.authorMaksymova, O.-
dc.contributor.authorFedorova, M.-
dc.contributor.authorHuzhanova, T.-
dc.date.accessioned2024-03-11T07:09:17Z-
dc.date.available2024-03-11T07:09:17Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5759-
dc.descriptionStanichenko O. The model of inclusive education of preschoolers as a basis for educational barrier-free education / O. Stanichenko, S. Makarenko, O. Maksymova, M. Fedorova, T. Huzhanova // Conhecimento & Diversidade. – 2024. – Vol. 16, № 41. – рр. 526–545.en_US
dc.description.abstractThe modern educational paradigm recognises inclusive preschool education as an important aspect that requires attention. The relevance lies in rethinking the attitude of society and the state towards children with special educational needs, taking into account changes in pedagogical theory and practice. The article is aimed at highlighting the key aspects of inclusive preschool education, as well as analysing changes in the modern pedagogical paradigm aimed at improving conditions for children with special educational needs.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectinclusive educationen_US
dc.subjecteducational environmenten_US
dc.subjectmodern educationen_US
dc.subjectpreschool educationen_US
dc.titleThe model of inclusive education of preschoolers as a basis for educational barrier-free educationen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Макаренко Світлана Іванівна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
makar_mod_inkl_2024_16_41.pdf776,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.