Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5065
Назва: Теоретичні основи формування туристичного ринку: маркетинговий аспект
Автори: Кислова, Людмила Анатоліївна
Ключові слова: ринок туристичних послуг
маркетинг туристичних підприємств
Дата публікації: 2021
Опис: Кислова Л. А. Теоретичні основи формування туристичного ринку: маркетинговий аспект / Л. А. Кислова // Актуальні проблеми науки та освіти: зб. матеріалів ХХІІІ підсумкової наук.-практ. конф. викладачів МДУ, м. Маріуполь, 5 лют. 2021 р. / за заг. ред. М. В. Трофименка. – Маріуполь : МДУ, 2021. – С. 27–29.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5065
Розташовується у зібраннях:Кислова Людмила Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kisl_teor_konf_2021_27.pdf1,97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.