Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5065
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКислова, Людмила Анатоліївна-
dc.date.accessioned2024-01-23T08:29:36Z-
dc.date.available2024-01-23T08:29:36Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/5065-
dc.descriptionКислова Л. А. Теоретичні основи формування туристичного ринку: маркетинговий аспект / Л. А. Кислова // Актуальні проблеми науки та освіти: зб. матеріалів ХХІІІ підсумкової наук.-практ. конф. викладачів МДУ, м. Маріуполь, 5 лют. 2021 р. / за заг. ред. М. В. Трофименка. – Маріуполь : МДУ, 2021. – С. 27–29.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.subjectринок туристичних послугen_US
dc.subjectмаркетинг туристичних підприємствen_US
dc.titleТеоретичні основи формування туристичного ринку: маркетинговий аспектen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Кислова Людмила Анатоліївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kisl_teor_konf_2021_27.pdf1,97 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.