Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4900
Назва: «Z-володіння» і «Z-споживання» в умовах руху від акціонерного до стейкхолдерського капіталізму: цінності як основа самоідентифікації
Автори: Резнікова, Н. В.
Булатова, Олена Валеріївна
Птащенко, О. В.
Іващенко, О. А.
Панченко, Володимир Григорович
Ключові слова: покоління Z
покоління X
міленіали
Z-споживання
Z-володіння
стейкхолдерський капіталізм
шерингова економіка
спільне споживання
цінності
нерівність
бізнес-модель
Дата публікації: 2023
Короткий огляд (реферат): У статті проаналізовано специфіку споживання та ставлення до інституту власності представників покоління "Z", що дозволило запропонувати введення в науковий обіг категорій "Z-споживання" та "Z-власність". "Z-споживання" постає як процес, у якому індивідуальне споживання виступає засобом соціальної інтеграції у цифровому просторі: споживаючи, індивід створює як матеріальну, так і цифрову основу соціальної взаємодії, формування соціальних мереж, формальних і неформальних груп. Задоволення потреб представників покоління "Z" відбувається шляхом ситуативного співробітництва замість взаємодії на постійній основі. Зростання відповідального споживання обумовлюється трьома взаємопов'язаними процесами: зміна звичок та способу життя; зростання кількості компаній, які не тільки змінюють свої продукти та вдосконалюють свої процеси, а й формують додаткові вимоги під час роботи зі своїми постачальниками; трансформація глобального конкурентного середовища. Z-володіння характеризується переходом від концепції володіння до концепції використання, що супроводжується шерінговою економікою та передує капіталізму стейкхолдерів. Зацікавленою стороною у розвитку капіталізму стейкхолдерів мають стати багатонаціональні корпорації, які відіграють головну роль у забезпеченні глобального майбутнього, що забезпечать більшу соціальну відповідальність заради загального блага шляхом піднесення ролі соціальних цінностей у виробництві товарів та послуг. За позицією представників покоління "Z", статки мають виконувати суспільну функцію, а тому світова еліта ідеологічно мусить вийти за межі капіталізму стейкхолдерів і відмовитись від сприйняття власності як священної.
Опис: Резнікова Н. В. «Z-володіння» і «Z-споживання» в умовах руху від акціонерного до стейкхолдерського капіталізму: цінності як основа самоідентифікації / Н. В. Резнікова, О. В. Булатова, О. В. Птащенко, О. А. Іващенко, В. Г. Панченко // Інвестиції: практика та досвід. – 2023. – № 5. – С. 28–36. – (Публ. англ. мовою).
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4900
Розташовується у зібраннях:Булатова Олена Валеріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zov_2023_5_28.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.