Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4900
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРезнікова, Н. В.-
dc.contributor.authorБулатова, Олена Валеріївна-
dc.contributor.authorПтащенко, О. В.-
dc.contributor.authorІващенко, О. А.-
dc.contributor.authorПанченко, Володимир Григорович-
dc.date.accessioned2024-01-08T10:45:41Z-
dc.date.available2024-01-08T10:45:41Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.urihttp://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4900-
dc.descriptionРезнікова Н. В. «Z-володіння» і «Z-споживання» в умовах руху від акціонерного до стейкхолдерського капіталізму: цінності як основа самоідентифікації / Н. В. Резнікова, О. В. Булатова, О. В. Птащенко, О. А. Іващенко, В. Г. Панченко // Інвестиції: практика та досвід. – 2023. – № 5. – С. 28–36. – (Публ. англ. мовою).en_US
dc.description.abstractУ статті проаналізовано специфіку споживання та ставлення до інституту власності представників покоління "Z", що дозволило запропонувати введення в науковий обіг категорій "Z-споживання" та "Z-власність". "Z-споживання" постає як процес, у якому індивідуальне споживання виступає засобом соціальної інтеграції у цифровому просторі: споживаючи, індивід створює як матеріальну, так і цифрову основу соціальної взаємодії, формування соціальних мереж, формальних і неформальних груп. Задоволення потреб представників покоління "Z" відбувається шляхом ситуативного співробітництва замість взаємодії на постійній основі. Зростання відповідального споживання обумовлюється трьома взаємопов'язаними процесами: зміна звичок та способу життя; зростання кількості компаній, які не тільки змінюють свої продукти та вдосконалюють свої процеси, а й формують додаткові вимоги під час роботи зі своїми постачальниками; трансформація глобального конкурентного середовища. Z-володіння характеризується переходом від концепції володіння до концепції використання, що супроводжується шерінговою економікою та передує капіталізму стейкхолдерів. Зацікавленою стороною у розвитку капіталізму стейкхолдерів мають стати багатонаціональні корпорації, які відіграють головну роль у забезпеченні глобального майбутнього, що забезпечать більшу соціальну відповідальність заради загального блага шляхом піднесення ролі соціальних цінностей у виробництві товарів та послуг. За позицією представників покоління "Z", статки мають виконувати суспільну функцію, а тому світова еліта ідеологічно мусить вийти за межі капіталізму стейкхолдерів і відмовитись від сприйняття власності як священної.en_US
dc.language.isoenen_US
dc.subjectпокоління Zen_US
dc.subjectпокоління Xen_US
dc.subjectміленіалиen_US
dc.subjectZ-споживанняen_US
dc.subjectZ-володінняen_US
dc.subjectстейкхолдерський капіталізмen_US
dc.subjectшерингова економікаen_US
dc.subjectспільне споживанняen_US
dc.subjectцінностіen_US
dc.subjectнерівністьen_US
dc.subjectбізнес-модельen_US
dc.title«Z-володіння» і «Z-споживання» в умовах руху від акціонерного до стейкхолдерського капіталізму: цінності як основа самоідентифікаціїen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Булатова Олена Валеріївна

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zov_2023_5_28.pdf1,03 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.