Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4241
Назва: Формування корпоративної культури як чинник підвищення ефективності діяльності ПАТ "МК "Азовсталь"
Автори: Батичко, Галина Іванівна
Кудлай, В’ячеслав Олегович
Ключові слова: корпоративна культура
інформаційна діяльність
соціальні комунікації
синергетичний підхід
система управління якістю
референт
корпоративний секретар
національна культура
Дата публікації: 2013
Видавництво: Гельветика
Короткий огляд (реферат): Розглянуто ключові проблеми формування корпоративної культури на прикладі ПАТ «МК «Азовсталь». Обґрунтовано доцільність дослідження феномену корпоративної культури підприємства на засадах синергетичного підходу. Визначено функції корпоративного секретаря як координатора організаційної культури підприємства.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/4241
Розташовується у зібраннях:Кудлай В’ячеслав Олегович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
int_XXI_2013_1-2_6.pdf702,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.