Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/4241
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБатичко, Галина Іванівна-
dc.contributor.authorКудлай, В’ячеслав Олегович-
dc.date.accessioned2023-11-02T21:23:23Z-
dc.date.available2023-11-02T21:23:23Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/4241-
dc.description.abstractРозглянуто ключові проблеми формування корпоративної культури на прикладі ПАТ «МК «Азовсталь». Обґрунтовано доцільність дослідження феномену корпоративної культури підприємства на засадах синергетичного підходу. Визначено функції корпоративного секретаря як координатора організаційної культури підприємства.en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherГельветикаen_US
dc.subjectкорпоративна культураen_US
dc.subjectінформаційна діяльністьen_US
dc.subjectсоціальні комунікаціїen_US
dc.subjectсинергетичний підхідen_US
dc.subjectсистема управління якістюen_US
dc.subjectреферентen_US
dc.subjectкорпоративний секретарen_US
dc.subjectнаціональна культураen_US
dc.titleФормування корпоративної культури як чинник підвищення ефективності діяльності ПАТ "МК "Азовсталь"en_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Кудлай В’ячеслав Олегович

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
int_XXI_2013_1-2_6.pdf702,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.