Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.mu.edu.ua/jspui/handle/123456789/3970
Назва: PR-стратегія для просування ігрового продукту (на прикладі Aquilon Studio)
Автори: Булгаков, Данило Олександрович
Ключові слова: особливості pr у ігровій індустрії, створення pr-стратегії для просування ігрового продукту, aquilon studio, ігрова розробка, геймдевелопмент, геймдизайн, ігровий ринок, відеоігри, геймери, стрімінг, соціальні медіа, інфлюенсери, ігрові заходи, маркетингова комунікація, прес-релізи, гейміфікація, взаємодія зі спільнотою, конкуренція на ринку ігор, просування ігрового бренду, креативна реклама, партнерства у гейміндустрії.
Дата публікації: 2023
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://repository.mdu.in.ua/jspui/handle/123456789/3970
Розташовується у зібраннях:ОС "Бакалавр"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ПЗ_Булгакова Данила.pdf1,04 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
Булгаков.pptx11,81 MBMicrosoft Powerpoint XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.